mandag den 18. august 2014

En regnvejrsdag......eller mange regnvejrsdage

Ja, det var godt nok helt vildt, som det regnede i Aalborg igår. Det var sådan en rigtig hyggesøndag, hvor man tændte stearinlys og fandt på små -eller store ting indenfor. Manden i huset fandt på at ordne gipsloft i gangen. Det hører så nok til de store ting, mens Tullepigen og jeg holdt os til de små og bagte boller, tegnede, legede læge med dukkerne og sminkede hendes nye, og efter hendes egen mening helt fantastiske, sminkehoved. Oscar blev kørt til fødselsdag om formiddagen, og kom glad hjem og hyggede sammen med os efter nogle gode timer med alle kammeraterne. 
-Og det er da også meget godt med sådan en dag indimellem. Men er det bare mig, der allerede savner sommeren helt vildt? Det var da som om, at der var en, der trykkede på en stor STOP SOMMEREN knap, da august måned startede. Jeg var ikke helt klar til at sige farvel. I mit hovede var der planlagt weekendture til stranden, grillaftener og masser hygge udendørs. Jeg går da også stadigvæk og håber lidt. Tænker "Det kan da være, at der kommer noget varme op til os et eller andet sted fra. Måske i næste uge....eller ugen efter.....eller..."

                             

                             

                             

                             

                             
                             

                             

2 kommentarer:

  1. Ja, det blev pludselig efterår.
    Jeg elsker nu også denne årstid -påkær at det så er sjældnere jeg kan cykle på job.
    Ser hyggeligt ud hos jer:)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  2. Hej Jonna
    Tak skal du have :-)
    Jeg har skam heller ikke noget imod efteråret. Det har sin charme med de lidt dunkle dage og bladenes smukke farver. Men det kom bare så pludseligt. Det har jeg vist lidt svært ved at vænne mig til... Jeg synes, der var så mange flere sommerting, som vi lige skulle have haft med i år.
    Kh. Mette

    SvarSlet