fredag den 20. september 2013

Update på Nutrilett

Nå, nu er det vist på tide med en lille opdatering på mit slankeprojekt. Jeg har valgt, at erstatte nogle af mine måltider med Nutrilett produkterne, og jeg synes egentlig, at det virker meget godt for mig. Det har primært været frokosten, der er blevet erstattet med en bar, Shake eller smoothie. Af de mange forskellige sager, er min favorit chokolade og karamel barerne. De er lækre og nemme at have med i farten. Et lille tip som jeg vil dele er, at man kan skære dem over og bruge dem som mellemmåltider. Hvis man kun spiser en halv, giver det et passende antal kalorier for et mellemmåltid, og det mætter samtidig rigtig godt. Jeg er jo også begyndt i et fitnesscenter, men har desværre ikke været dernede så ofte, som jeg gerne ville. Det er kun blevet til 2 gange om ugen her de sidste par uger, grundet en masse arbejde og arrangementer. Jeg håber dog, at det bliver bedre fremover. Alt i alt går det nu ok. Jeg ville gerne smide ca. 5 kg. ialt, og på to uger er det blevet til 2 kg. Jeg er egentlig meget tilfreds.


                   

                   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar