onsdag den 17. april 2013

Forår og Give away

Tænk engang at foråret endelig er kommet til lille Danmark. Det er vi sørme også mange, der har ventet på med længsel. I anledningen af det dejlige lune solskinsvejr synes jeg, at jeg vil skyde en lille give away igang.

Det I kan vinde er en fin pinkfarvet silikone bageform fra Rice, samt en skøn dessertbog med en masse dejlige opskrifter på alle mulige lækkerier lige fra is til mousse til kager.

For at få 1 lod skriv en kommentar og meld dig som fast bloglovin læser.
For at få 4 lodder mere del min give away på din egen blog.

Det er altså muligt at få 5 lodder ialt, og jeg finder en vinder d. 1. maj kl. 20.00







26 kommentarer:

  1. Den der form er virkelig fin.

    Jeg vil gerne deltage - det må så være med 5 lodder, da jeg deler på min blog :)



    SvarSlet
  2. Skøn give away, jeg skynder mig at nappe 5 lodder :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækkerier, deltager med 1 lod.
    Du er velkommen til at kigge forbi min Give Away.
    Vh Louise
    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/2013/03/give-away.html

    SvarSlet
  4. Lækker give away <3
    Jeg deltager med 5 lodder, er med glæde delt med mine venner på facebook :)

    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Dejlig give-away.
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  6. Haps... 1 lod til mig. Den er for lækker din give-away ,-D

    SvarSlet
  7. Hej - jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  8. Hej! Jeg er med på et lod!
    christinachili.blogspot.com
    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 1 lod :)

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder
    Her kan du se indlægget: http://mette-digogmig.blogspot.dk/2013/04/forar-og-give-away.html#comment-form

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  11. jeg nupper 5 lodder
    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Celine Mortensentorsdag, 18 april, 2013

    Deltager med 1 lod :-))

    celine.4@live.dk

    SvarSlet
  13. Hej, jeg deltager med et lod

    SvarSlet
  14. 5 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/04/give-away-11.html

    SvarSlet
  15. 5 lodder :)

    Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Orv mand, den er fin den form!
    1 lod herfra og krydsede fingre.
    annalynge@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    suzy_jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med 5 lodder og glæder mig til at lære din blog at kende... Deltag i min giveaway på: http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/03/giveaway.html

    SvarSlet
  19. Hyggelig give away :) Følger dig hos bloglovin!
    dagmaroh@hotmai.com

    SvarSlet
  20. Smider 1 lod i puljen ;)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg snupper et lod og følger din lækre blog... :-)
    God forårsdag med sus i håret...

    SvarSlet
  22. Har desværre ingen blog, så må nøjes med 1 lod :)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet