lørdag den 4. februar 2012

Æsker, æsker og flere æsker..


Jeps, jeg er blevet helt besat af at lave disse her runde æsker. Sikke en forandring når de lige får en gang fint  papir og en perle på toppen. De er allerede flyttet ind ret mange steder rundt om i huset. Jeg tror nu, at jeg snart må begynde at forære nogle af dem væk, for jeg har lige fået købt 6 stk. mere, der venter på at blive tryllet om. De er jo egentlig også meget fine at bruge som indpakning eller som en lille værtindegave måske. 


7 kommentarer:

  1. super fine - vil du vise dem inden i?

    SvarSlet
  2. De er skønne :o) Hvor har du købt kuglerne henne?
    KH Kat

    SvarSlet
  3. Ih så fine de er:-) Har selv planer om at lave nogle æsker en af de nærmeste dage. Har nemlig haft gang i den helt store oprydning idag, og der dukkede lidt æsker op, der godt kunne trænge til en forklædning:-)

    SvarSlet
  4. Uf hvor er de bare fine! Men ja, hvor er perlerne fra? Dem har jeg ikke set før...

    SvarSlet
  5. Hej med jer.
    Ja, jeg er også meget tilfreds med dem. De lyser så fint op i stuen :)
    Perlerne fandt jeg i Tiger for et stykke tid siden.
    Håber I viser frem hvis I også får tryllet lidt æsker frem.
    Jeg viser dem lige indeni i et andet indlæg.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. De er vildt flotte men hvor har du papiret fra?

    SvarSlet
  7. Tak :-) Papiret er fra søstrene grene og Rie Elise Larsen ;-)
    Kh. Mette

    SvarSlet