fredag den 17. februar 2012

Så er der ferie

Ja, så kom den længe ventede vinterferie endelig. Hold da op hvor har jeg talt ned til denne dag. Jeg trænger virkelig til at have helt fri. Vi skal hygge os herhjemme. Vi skal med børnene ud at slå katten af tønden, have besøg af gode venner, storedrengen skal på miniferie med en overnatning hos bedsteforældrene, vi skal spise hos mine forældre. Ja, og så håber jeg bare, at vejret bliver dejligt, så vi kan komme ud. Det trænger vi til.
                    I får lige et sommerbillede fra haven. Glæder mig til det bliver sådan rigtigt forår.

2 kommentarer:

  1. Skønt sommerbillede - du er bestemt ikke den eneste der glæder sig til forår. ;) Har givet dig en blog award - du kan se mere på min blog.

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    1000 tak for awarden. Den er jeg rigtig glad for :)
    Kh Mette

    SvarSlet