tirsdag den 31. januar 2012

En hund i familien


Ja, det er lige hvad der er kommet. En meget skøn en af slagsen. Det er faktisk ved at være et stykke tid siden nu. I starten af november var det. Det er godt nok ikke hjemme hos os, at den er flyttet ind. Min mindste søster og hendes kæreste er flyttet hjemmefra i lejlighed, og de havde længe talt om, at de ville have en lille hund, når de flyttede sammen. Vi har aldrig haft hund i familien, så det var noget helt nyt for os alle. Tænk engang så meget man kan komme til at holde af sådan et bette kræ. Det havde jeg aldrig forestillet mig. Hun er en lille fin bomuldshund, hun hedder Alba, og hun er den sødeste lille pelskugle, man kan forestille sig. Ja, som I kan høre, er jeg solgt! Jeg har altid sagt, at jeg aldrig skal have hund meeeen... Man har vel et standpunkt, til man tager et nyt.

 Oscar sammen med lille Alba da hun lige var kommet hjem til min søster og hendes kæreste.


Er hun ikke bare skøn?


4 kommentarer:

  1. Jo, for søren!!! Hvor ser hun dejlig ud!

    Jeg har aldrig haft hund (kun katte), men jeg kunne nemt tabe mit hjerte til en dejlig hund! :D

    Det er da også super for dine børn, at de får et forhold til en god hund.

    SvarSlet
  2. hun er da bare så sød, ønsker mig også en hund.... meen tiden er der ikke. og det vil jeg ikke byde en hund. ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  3. Nåååårh.... Ai, hvor ER den nuttet... Jeg kan godt forstå du er vild med den :)

    SvarSlet
  4. Marianne: Ja hun er dejlig. Oscar er glad for hende, men Tulle bliver lidt bange for hende, når hun kommer løbende og hopper op af hende. Men det går vel over med tiden. Det er jo også lidt voldsommere, når man ikke er så høj :D

    Louise: Nej, hvis vi skal have hund, bliver det også først, når børnene er blevet lidt ældre og kan hjælpe lidt til med den.

    Betine: Super nuttet og SÅ blød...

    SvarSlet